Besatt!

Jag är helt besatt av tv6 forum! Loggade just ut från det efter en och en halv timme. Det är inte klokt! Men det är ju så kul att vara där inne och bara skriva och läsa olika inlägg. Man skrattar så himla mycket. Förrut satt jag bara inne på Stargate forumet, men nu har jag även börjat utforska de som handlar om andra saker med. Tex. filmer och själva tv6. Alla är så trevliga där inne.

Men jag får faktiskt sitta inloggad där i en och en halv timme. För jag har idag både städat mitt rum (skulle ha gjort  det igår, men det blev aldrig av) och så har jag gjort samhälls uppgifter. Vi har prov om EU på tisdag. Oj oj, hur ska det gå? Bra, hoppas jag. :D

Nej nu måste jag gå ner till köket och se om jag kan hitta något att äta.

Kommentarer
Postat av: mojsan

visst fan.. prov, haha!

2008-04-27 @ 13:41:28
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0