Trötter var det här!

Jag är så himla trött! Gick upp kvart i sex idag och igår halv sex. Det är inte kul, men som tur är så behöver jag bara jobba till två-tre. Så jag kommer hem ganska fort igen. Praktiken är ganska kul, tiden går fort och alla vårdtagarna är snälla. Det är personalen också.
När jag var ledig i torsdags så såg jag en film, Disturbia.

Efter att Kale har blivit satt i husarrest, efter att ha slagit sin spanskalärare, så börjar han ägna dagarna åt att spionera på grannarna och märker snart att något inte står rätt till i bostadsområdet. Han börjar misstänka att en av grannarna är en seriemördare. Men kan det verkligen vara möjligt? Har Kale snubblat över en fruktansvärd hemlighet, eller har hans fantasi spelat honom ett spratt?
Men alla mördare bor granne med någon...

Den var så himla bra! Asså verkligen jättebra! Men var några gånger som jag blundade lite och en gång där jag hoppade ur stolen och skrek till. Jag blev jätterädd. Men jag satt ju också hemma helt själv och såg den så...


Kommentarer
Postat av: mojsan

ja, våra mammor är bra ;)

2007-09-25 @ 17:14:03
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0