Top Model maraton

Ikväll då är det hela tre avsnitt av top model på tv. Det måste så klart ses! Sista avsnittet är finalen. Spännande.... Jag vet inte vem jag hejar på. Har inte någon favorit direkt. Men jag kan säga att jag inte vill att det ska bli Jaslene i alla fall. Gillar inte henne, hon verkar så jobbig. Har lite av drag queen i sig också, ser lite väl manlig ut ibland.
Men eftersom att et börjar klockan 20.00 så måste jag spela in Kyle XY. Får se honom imorgon istället. Love that show!
image13

Kyle i sitt lilla bakar som han sover i, så söt!

Kommentarer
Postat av: mojsan

Jaslene vann :'(
Mitt liv är över.....
hahahah :D

2007-09-11 @ 23:11:19
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0