Sjuk? Nej...

Jag har mega ont i huvudet! Hade det redan igår i skolan, men då trodde jag att det var för att det var dåligt med luft i klassrummet. Jag har har fortfarande ont, har tagit alvedon nu. Hoppas att det hjälper.
Jag vill inte vara sjuk, ska ju på praktik på måndag. Dessutom så har jag så mycket som jag egentligen måste göra. Räkna matte, läsa sammhällskunskapen och städa rummet. Ok, det var inte så mycket. Men det känns som att det är miljoner saker som måste göras. Orkar inte idag...
Igår kväll var min favorit film på tv, Gone in 60 seconds. Älskar den, den är ju bara så bra!
Nu tror jag att jag ska glömma alla tråkigheter som jag känner att jag måste göra och se på Peter Pan - Den otecknade versionen.
image15

Kommentarer
Postat av: mojsan

Alla blir sjuka hej vilt nu :/
Jag har haft feber sen igår liksom..
Jobbigt som fan! :(
Hoppas bara att både du och jag är bra på måndag. Praktiken är ju ändå viktig att gå på!
:)

2007-09-15 @ 14:54:54
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0