Ring, Ring inte...

Funderar på vad jag ska göra. Ska jag ringa till min pappa eller inte? Har inte snackat med honom på typ tre månader nu, om det inte är mer. Tänkte på honom här om dagen och blev lite sugen på att träffa honom. Men nu vet jag inte, eller jag vill träffa honom. Men då måste jag ta steget och ringa honom också, det är det som jag tvivlar på nu. För jag har liksom inget speciellt att säga till honom. Är rädd att det ska bli tyst i telefonen...
Jag vet inte hur jag ska göra. Jag vill så gärna ringa till honom och prata, men samtidigt så drar jag mig för att göra det. Får se hur jag gör, om jag fegar ur eller tar mod till mig.

Kommentarer
Postat av: Lizette

ring honom! vad har du att förlora? vill du inte ringa så åk dit! det är inte långt! gör det! annars dröjer det längre och längre och innan du vet ordet av är du vuxen och har barn. ring honom medan du fortfarande vill ha honom som en del av ditt liv! =)

2007-09-12 @ 16:15:17
Postat av: Victoria

Jag såg mia idag.
Det är ett tecken.
Ring honom.

2007-09-12 @ 17:25:02
Postat av: mojsan

Jag tycker också att du ska ringa honom :).
Det kan väl inte skada? :)

2007-09-12 @ 18:02:28
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: mojsan

ja, vi ska alltid vara vänner! :)

2007-09-13 @ 16:11:19
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0