Neeej!

Jag vill inte! Jag vill ingenting, vill bara sova bort resten av livet. Vakna upp och veta att nu behövs jag inte längre. Usch för allt! Känner mig febrig och allmänt sur på allt och alla. Inte ens McFLY låtar hjälper idag. Och imorgon är det skola, ja vad kul... hoppar högt av glädje, inte. Är inte ens klar med uppgifterna vi fick. Bajs på det. Plus alla andra lektioner som jag inte vill gå på.
Sen är det ju praktiken också, den vill jag absolut inte ha! Jag vill bara inte, klarar inte av det. Kommer vara sjuk de två veckorna. Skiter i om jag inte får betyg i omvårdnad. Jag ska ändå inte jobba med nåt sånt. Jag ska inte jobba över huvud taget, för jag vill inte.

Jag vill inte!

Kommentarer
Postat av: Lizette

whoa... easy there girl... it can't be that bad... but you know where to find me if it is

2007-09-12 @ 16:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0