Middag med vänner hos en vän

Idag var jag och åt kebab med några vänner, eller det var bara jag som åt kebab. De andra åt Pasta, Avokadosallad och Pizza. Asså en åt pizza och så vidare, de åt inte allt alla tre. Vi gick på Al Porto, en pizzeria i Nynäs som My (Mojsan) jobbar på. Du var så duktig som tog emot våra beställningar och serverade oss! :P
Det var himla trevligt, men vi får göra om det så att My också kan äta med oss.
Igår så såg jag aldrig på Sin City, pratade med kompisar på msn istället. Så jag tänkte se den nu. Skriver ett litet utlåtande imorgon om hur den var.

Kommentarer
Postat av: mojsan

hehe :D
Ja, jag blev lite avis att behöva jobba medans ni åt massa onyttigt ;).
haha, men kul att ni kom :)

2007-09-01 @ 23:31:24
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0