Jag ringde aldrig

Jag fegade ur, så jag ringde aldrig till min pappa. Men jag fegade inte ut helt, jag skrev ett sms till honom. Jag fick ett svar, då skrev jag tillbaka och så skrev han igen. Sen skrev jag inget mer. Så var det med det. Nästa gång blir väl när jag har utvecklingsamtal i vecka 40 typ. Men då står vi ansikte mot ansikte, det är lite lättare då.
Jag vill så gärna träffa honom, få krama honom och veta att han faktiskt bryr sig om mig. En stor kram som bara ens pappa kan ge dig. En sån vill jag ha.

image14

Älskar dig pappa, bara så du vet.

Kommentarer
Postat av: Lizette

du, jag känner din pappa, han älskar dig över allt! det är klart att han gör. vill du ha en kram? åk dit! han lever och han älskar dig! tappa inte kontakten med honom mer än du redan gjort!

2007-09-16 @ 09:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0