ICA Maxi och Tacos

Idag så har jag varit med min familj hela dagen. Först så städade vi hela undervåningen, förutom mitt rum då för det glömdes bort. Det dammsögs och skurades och grejer. Sen åkte vi till ICA Maxi och handlade, fast först åt vi lite lunch på McDonalds. När vi kom hem så åt mamma och Bosse paj, men jag fick tacos! Mums!! Love it!
Vi har just ätit klart nu. Är proppmätt, rullar typ fram. Funderar nästan på att kanske ta en promenad. Men vädret är lite piss så jag vet inte...

Om vad jag hittade på igår: Jag såg inte någon film, utan det blev lite "vanligt" tv tittande istället. Men jag bakade, ja eller jag gjorde havrebollar. Det är ju inte riktigt bakning. Men tiden gick och en komma mamma och Bosse hem och vi käkade middag. När klockan var typ lite över 20.00 så får jag ett sms ifrån Victoria där hon frågar om vi ska göra något, och eftersom att jag hade mjukisbyxor och en Dropfill t-shirt på mig så säger jag naturilgtvis ja. Jag måste ju göra något mer av mitt liv en fredagskväll, och varför inte vara med Victoria då? Inte för att vi gjorde nåt speciellt, men vi var inte ensamma i mjukisbyxor i alla fall.
image12

Detta är Victoria som jag var med, bilden är från i sommras när vi var på Allsången. (typ 12 timmar på en parkbänk, det gjorde ont i rumpan efter ett tag.)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Bister blick.
Å ändå vet jag inte ännu vad som väntar mej...

2007-09-08 @ 19:34:06
Postat av: mojsan

Åh Ica Maxi :p
haha, jag vill fort diit . haha!

2007-09-08 @ 19:46:16
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0