Prov och Bio

Idag har vi ett prov i Medicinsk Grunkurs, det kommer gå åt helvete känns det som. Det är så himla mycket som man måste kunna, kommer inte att klara det.... HJÄLP!!
Men men, vad ska man göra. Man får väl skylla sig själv, jag kunde kanske ha tagit hem boken tidigare och övat. Men jag är så jävla lat så jag orkar inte och nu får jag betala för det. Lata jävel Anna!
Har jag tur så får jag inte IG i alla fall. Jag fick IG i ett annat prov här om veckan, det  också på grund av att jag inte orkade plugga, men det var så himla ointressant!

Läste i NP at Harry Potter ska gå på bio igen i Nynäs. Den vill jag se, men jag vill ju inte gå själv heller! Men alla som jag känner som jag tror vill se den har typ redan sett den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0