Det var längesen nu...

...Som jag skrev i min blogg. Får ta och skärpa mig lite. :D
I helgen som var nu så var min kusin här, Lizette, Det  var hur kul som helst! Även fast vi var dunderförkylda båda två. Men det gick bra ändå. På lördagskvällen var vi hos våran faster och hälsade på, hon är helskön!
Afrikanskdans!!! Haha! Kommer du ihåg Lille?
Men sen kom måndag och hon var tvungen att åka hem, då var det naturligtvis krångel med tågen så hon var tvungen att åka med ersättningsbuss till VH. Jag kunde inte följa med eftersom att jag skulle till skolan, så jag blev så nervös för hennes skull. Tänk om hon hamnar någon annan stans än dit hon ska? Men sen fick jag ett litet sms på lektionen, där det stod att hon hade kommit till sitt tåg som skulle ta henne till Gbg. Då kunde jag pusta ut.

Men nu är hon hemma i säkert förvar. :P Jag är fortfarande sjuk, fick lite hosta av min kära kusin, men annars så flyer det på de flesta dagarna iaf.

Kommentarer
Postat av: Lille

Afrikadans! Hur kan jag glömma? ;)
Ledsen för det där med hostan... Om det är till någon tröst så har min inte gått över alls, snarare tvärtom.. =(
Men kul hade vi! =D Miss you already!

2007-10-24 @ 20:01:48
Postat av: mojsan

Du är utmanad!

2007-10-25 @ 21:37:25
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: mojsan

Ja :D det också!

2007-10-26 @ 10:28:04
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0