Starlight Express

Igår så var jag inne i Stockholm med mamma, Bosse och Sandra. Jag och Sandra hade fått biljetter av fåra föräldrar till Starlight Express. Den var skitbra! Häftig musik. Alla åkte runt på rullskridskor och sjöng och dansade. Jag skulle gärna se den igen om jag fick (eller hade råd).
Mamma och Bosse var förresten inte med, det gick runt i globen centrum. Men efter det var slut sen så gick vi alla och åt på Bamboo Garden. Jättegott! Men sen när vi skulle gå så tog det jättelång tid för de att komma med notan, så vi missade vårat tåg hem. Vi fick därför sitta på Sthlm södra i en halvtimme och sen sitta i VH en halvtimme. Men vi kom tillslut hem i alla fall.
image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0