Snökaos!

Det snöar! Jaaa! Jag gillar snö, det är kul. Men vad som är mindre kul är att det blir kaos på vägarna och med all kollektivtrafik, men jag har tur idag för tågen går idag. Men jag tycker synd om alla som satt i bilkön utmed väg 73. Hörde på radion att en stackars tjej hade suttit i sin bil i tretton(!!) timmar. Bosse satt i den kön, men han satt inte lika länge. Halv tolv så var han inte hemma, men jag vaknade till kvart i fem och då gick jag upp för att se om lampan i köket var släkt (mamma tände den på kvällen så att det skulle vara lite tänt när han kom hem.) så då gick jag och la mig igen.
Det stod verkligen still på den där vägen, mamma ringde honom vid typ åtta och sen igen en timme senare. Då hade inte kön rört sig ett dugg. Jobbigt läge asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0