Ego-tripp

Sitter vid dem "gamla" datorn. Vi har två stycken, en som vi använder och en som vi använder ibland.... :P
Men nu sitter jag alltså vid den som vi bara använder ibland. Jag hittade en gamal bild på mig från jag vet inte när. Men den är inte så gamal i alla fall. Men det jag tänkte på var att mitt hår ser helt underbart ut! Tycker i alla fall jag. Jag hade måste ha haft en jäkligt bra hårdag den dagen. För tro mig, mitt hår var bara ett helt trassel de flesta dagarna. Nu har jag ju lite kortare och mindre bångstyrigt hår. Har bytt schampoo, så nu är det bättre. Men just på den här bilden så ser det ut som att mitt hår har blivit tillfixat av värsta proffset ju!
image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0