Blandade känslor

I morgon är det JULAFTON!! Då ska vi på kryssning, längtar... Hoppas att det blir kul, jag är ju liksom enda ungdomen (haha) bland en massa vuxna. Men det kan nog bli trevligt det med. Annars så får man väl kanske ragga upp nån snygging. ;P
Idag har jag inte gjort ett dugg, bara gått omkring och latat mig, tagit ett bad och sett på TV. Vart rätt skönt faktiskt. Men samtidigt lite jobbigt, man tänker för mycket. På både bra och dåliga saker. Men av nån anledning så är det ju de dåliga sakerna som tar överhanden och man fokuserar mest på dem. Jag försöker att hålla modet uppe, hålla tillbaka tårarna, men ibland så går det helt enkelt inte.
Ojoj, nu skriver jag om en massa saker som inte är meningen att folk ska veta. Men samtidigt så vill jag skrika ut till alla: SE MIG, HÖR MIG! Men det går inte, ingen får veta, ingen får förstå. Jag vill lida i ensamhet. Men jag vill ha hjälp endå...

Kommentarer
Postat av: mojsan

Jag finns här om det är något, alltid!

2007-12-23 @ 22:07:24
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: vicko

okej, jag borde ju skriva ngt gulligt här som Mojsan gjort, men.....
Äsch, du skulle nog ändå aldrig höra av dej för jag verkar väl helt känslomässigt inkapabel i era ögon......
Men jag e bra på att lyssna.
Bara så att du vet

2007-12-23 @ 22:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0