Blä-dag

Det blev ingen klassresa för mig idag, kände mig nästan lite värre än igår. Jag är så förbannad på denna sjuka som jag har fått. För jag är inte direkt sjuk med feber och så men jag mår illa. Den kommer i vågor, ibland så känner jag mig helt normal. Men ibland så får jag vågor av värsta illamåendet. Det är hur jobbigt som helst!
Mamma och Bosse ska åka bort idag också, men de kommer hem imorgon igen. De ska på en kryssning med Bosses jobb. Mamma ska köpa en så där stor tup med tio små lakrisal i. Mums!
Men den får jag ju inte förns imorgon så jag kan fortfarande tycka synd om mig i ett dyng till. :P

Kommentarer
Postat av: mojsan

tråkigt :(

2007-12-14 @ 20:50:23
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Lizette

Om det hjälper så kan du ju alltid tänka på att du snart får träffa din underbara kusin igen. =D

2007-12-19 @ 17:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0