TV-Freak

Jag är ett riktigt TV-Freak. Jag älskar att bara ligga i soffan och se på tv. Jag har en massa serier som jag följer också. Bland annat:
Bones
Las Vegas
CSI (Alla tre)
Kyle XY
Desperet Housewifes

Och så klart OC när det gick. Jag har också börjar se lite på One Three Hill nu när repriserna har börjat att gå. Men min favorit bland dessa serier måste nog vara Bones, det är ju bara så bra! Ser på repriserna som går på kvällarna nu när det är säsongs uppehåll. Vill ha den serien på DVD. Hmm, det blir mycket att önska sig i julklapp.
Jo! Jag kollade på Angel också när det gick, och Buffy. Bra serier det med, dessutom så fanns det ju med en riktig snygging i båda, David Boreanaz. Han är ju nu med i Bones, vilket är en av anledningarna till att jag började kolla. Men nu så gillar jag själva serien också.
 Replik från Bones: Special Agent Seeley Booth: [after Zack has just rattled off something about the liver] I need subtitles when I come in here.

Kommentarer
Postat av: ebba

Haha, skönt!

2007-08-16 @ 19:50:17
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0