Skolstarten är kommen!

Idag börjar skolan, om 1 timme och 30(typ) minuter. Yeey! :P Vi ska samlas i aulan(??) och sen får vi se vad som händer. Jag vill se de nya ettorna! Se om de ser rädda ut... Jag kommer ihåg att jag var skitskraj, så man får ta hand om dem och vara snäll. hihi Har hört att de inte är så många, bara tio stycken eller nåt. :S Nästan ingenting ju! Vi är väl inte heller så många, men fler än tio i alla fall. Tror vi är typ 14 eller nåt... inte riktigt säker.

Nej nu ska jag gå och förbereda mig, göra mig så där otroligt snygg! haha, vad jag är kul! :D

Kommentarer
Postat av: Kommentera inlägget här:

går du på fredrika bremer?

2007-08-21 @ 18:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0