Sista dagen av ingenting

Japp, idag är sista dagen jag kan göra ingenting på. För imorgon börjar skolan, andra året på gymnasiet. Jag går omvårdnad med de bästa klasskamrater som man kan ha! Speciellt så finns där en liten Matay, hon är bättre än bäst!! <3
Så det ska faktiskt bli lite skönt att börja skolan igen, träffa alla och inte behöva gå runt hemma och göra ingenting. Läxor och sånt kan man ju skippa kanske, men det blir nog bra. (Bara vi slipper att skriva sagor, eller hur Matay?)
Men samtidigt som jag får träffa mina klass-älsklingar så får jag se mindre av mina andra älsklingar, de gamla klassvännerna. Men det finns ju alltid helger, dessutom så måste du ju ha tillbaka din bok V. (vet inte om du vill att jag skriver ditt namn här)
Jag har lånat den sista Harry Potter boken av henne. Ska bli spännande att läsa den, den är ju på engelska så det kommer väl ta lite tid, men men... Ska se den senaste HP filmen också, Harry Potter and the Order of the Phenix. Ska kanske gå och se den med en granne, hon vill också se den. Men som med mig så har typ alla hon känner redan sett den, så det blir vi som ser på den.

Kommentarer
Postat av: mojsan

aoh! du & jag är bäst ja ;) höhö
Nej tack. inte fler sagor :p
Men det lär säkert bli ännu mera sånt nu! Fifan.

2007-08-20 @ 15:42:13
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Vicko

Ingenting är bra, mycket är dåligt.
-gammalt buddhistiskt talesätt
Namnet mitt får du använda så mkt du vill (i varje mening om du så behagar, iof riskerar du då att verka lite lätt psykiskt instabil).
Vill du istället göra det hela lite mer mystiskt kan vi komma på ett kodnamn, ex kantarellsoppa. Då kan du skriva "Idag var jag och kantarellsoppa ute och kastade igelkottar på varandra" och så verkar du mer än lätt psykiskt instabil.
;)

2007-08-21 @ 00:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0