McFLY!!

Nej det är ingen hamburgare. Det e många som frågar det när jag säger att de är bra. Det är ett jättebra band från England, de är fyra stycken:
Harry Judd - Trummor
Tom Fletcher - Gitarr och Sång
Dougie Poynter - Bas och Sång
Danny Jones - Gitarr och Sång
Ni kanske har hört talas om dem, för de var med i filmen Just My Luck med Lindsay Lohan. Jag tycker inte filmen är så jättebra, har lite svårt för Lohan, hon är inte min favorit skådespelerska direkt. Men McFLY är ju med så självklart har jag sett den. Men det roliga är att jag gick på bio med min syrra och så bestämde vi oss för att se den. Jag visste inte då att de var med, så när vi satt där inne och filmen har pågått ett litet tag, då kommer de där helt plötsligt. Jag höll på att hoppa ur stolen! Jag blev så glad och överraskad på samma gång så jag viste inte vad jag skulle ta vägen. När de sen spelade låtar så sjöng jag med i allihop. Sjöng nästan högt. :P
Men McFLY är ett band som jag rekomenderar om man gillar min musiksmak :P
"Vad är din musiksmak då?" Asså jag vet inte, det e pop med lite rock i och några ballader om jag ska beskriva den...
image6
Danny, Tom, Dougie, Harry

Kommentarer
Postat av: mojsan

Fletcher är så jäkla häftigt efternamn.
Jag älskar det, tänk att heta My Fletcher! Awsome ;)

2007-08-16 @ 22:36:37
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: mojsan

jaaa. we against the whooole world ;)

2007-08-17 @ 12:36:20
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Öne

Men mums :D ^^

2007-08-19 @ 18:10:01
URL: http://eune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0