Lång skoldag, men Kyle tröstar

Det var en lång dag i skolan idag, började 8.15 och slutade 16.10. Jobbigt, det var inte så kul lektioner heller. Men men, man överlever tack vare sina klasskamrater. De får en att hålla humöret uppe.
Ikväll klockan 20.00 är det Kyle XY på femman oxå, det muntrar upp en dessutom. Fast det är Top Model 8 på trean samma tid. Men jag spelar in Top Model. Så får jag se det imorgon istället. Har inte följt den serien förut direkt, men tänkte att jag skulle göra det den här gången. Ska försöka i alla fall...

Kommentarer
Postat av: mojsan

tack, jag försökr ändra den mer, men det vill sig inte riktigt!

2007-08-30 @ 19:17:43
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0