Jag är utmanad

Jag har blivit utmanad av Mojsan att skriva 8 saker om mig själv. Det är också meningen att jag ska utmana 8 stycken till sen. Men eftersom att jag inte känner fler än My på denna blogg så struntar jag i det. :P (jag är en rebell!) Men här kommer i alla fall 8 saker om mig:

# Jag har faktiskt ett märke på mina jeans efter mobilen. (som i reklamen)

# Jag måste ha det mörkt i rummet för att jag ska kunna sova.

# Innan jag går ifrån huset så måste jag kolla i brevlådan, även fast jag vet att det inte finns någon post.

# Jag måste jämt veta vad klockan är, annars blir jag galen.

# Jag har i hela mitt liv velat ha en katt, men jag får ingen.

# Jag är helt allergi fri.

# Tomat är något jag verkligen inte gillar, men skulle vilja göra det.

# Av 9 kusiner är jag den yngsta.

Så det var lite saker om mig, lite knäppa och kanske inte så kul. Men jag skrev upp de så nu får ni bestämma om ni vill lägga de på minnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0