Hemmadag med OC och bakning

Jo, det har jag! Småkakor, men endå(??). Jag gjorde vaniljhorn, mycket goda faktiskt...
Jag har inte haft så mycket att göra idag, skulle ha åkt in till Stockholm med min syster. Men så blev det inte. Men men...
Jag har sett två stycken avsnitt av The OC, sååå bra!! Har hela första säsongen på DVD. Vill ha den andra och tredje med, men de är ju inte så där jätte billiga och jag har inte direkt ekonomi för det. Får önska mig i julklapp. ;P
    
Jag var helt galen i det! Synd att det slutade. Det fanns/finns så många fans av det. Men samtidigt som det gör det, så finns det folk som hatade det. Hmm förstår mig inte på sånt folk, inte gilla OC... de måste vara galna. :P

Kommentarer
Postat av: mojsan

jag förstår dig, spindlar är äckliga!!
Åååh OC :'D
vi får ha en hel helg med O.C någon gång ;)

2007-08-16 @ 17:00:09
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0