Hemma igen!

Jag har varit hemma hos min kära syster på fest. Hon har fyllt 18 år, så det skulle vi fira!
Jag hade superkul! Jag pratade med en massa trevligt folk, dansade och hade det skoj. Sen pajjade min fot....
Så resten av kvällen fick jag hoppa runt på ett ben. Jag kunde inte vara med på Twister, men jag fick vara snurran. Det var skojsigt. Jag snurrade på och de andra gjorde knutar på sig själv.
Hon hade en liten maskerad-fest så jag var utklädd i "skoluniform". Det var kul. Sandra (syster) var en älva eller nåt... Det kom även en katt och en fjäril, eller som de kom att kallas: "Cat-Boy" och "Butterfly-Dude". Jag blev "Tie-Girl". Sen kom det en massa annat folk också, men de var inte så utklädda. Men kul var det i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0