Fredag kväll igen...

Jajamensan! Jag sitter här nu även denna fredagskväll och har inget för mig. Men jag e typ supertrött så det gör inget, funderar på att se en film, Sin City. Men jag vet inte...
Men jag fick en sån kul kommentar från Victoria. Förra veckan så slutade det med att jag var med Victoria och Carro. Vi gick en promenad runt i Ösmo. När vi kom fram till ett dagis så var vi tvungna att gå över dagisgården för att kunna gå vidare. När vi hade gått in på dagisgården och gått över så kom vi fram till den andra grinden, och när jag och Victoria hade gått igenom så stängde jag grinden framör Carro och sa:
"Nu är det bäst vi stänger så att inte bohaget smiter."
Varpå Victoria säger:
"Du menar inte boskapet då?"
Det var så himla kul! Kanske inte verkar så kul nu, men det är en sån där grej när man måste ha varit där för att förstå det roliga i det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0