Brokeback Mountain 6/10

Nu har jag sett den, den var inte så där jättebra. Jag vill nog inte se om den, eller så ska det ta ett tag innan jag gör det. Men den var väl ok i alla fall.
6/10 i poäng. Men nu var det gjort ändå. Jag har sett den och skaffat mig en egen åsikt.
Jag älskar att se på film asså! Jag kan se det mesta, men jag har svårt för skräckisar. De är ju så läskiga. Jag är ganska lättskrämd, tycker till och med att Jurassic Park filmerna är läskiga. :S Men bortsett från skräck så gillar jag det mesta.
Komedi
Action
Thriller
Drama
Fast drama kan bli lite långtråkigt om filmen blir för "djup" så att säga. Gillar mer när det är lite fart i det hela, för mycket kärlek kan bli för mycket också. Pojken och flickan behöver inte få varandra i slutet, det går bra ändå

Kommentarer
Postat av: Vicko

Hola chicka1
Vi vill ju ha en mer ingående beskrivning av dina känslor inför filmen!!
Själv anser jag att filmen är en J*vla rövknullarrulle och enda anledning till att folk säger att d gillar den är för att verka politiskt korrekta (Damn you om du har ngt emot bögar lixom).
Så, vad tycker DU???

2007-08-21 @ 19:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0