Bloggen fixad

Jag har nu fixat till min blogg så att den ser bra ut. Fyllt i listorna också. Fast inte den med intressen. Har inga intressen så.... tror jag. Eller tekniskt sett så är ju det man skriver på "gillar" listan, det man intresserar sig för också ju. För hade man inget intresse för det, så skulle man ju inte gilla det... Visst?
I alla fall...
Idag ska jag klippa mig! Yeey! Äntligen. Fast det var inte så längesen jag gjorde det senast. Innan sommaren någon gång. Det ska bli skönt ändå.
Föresten, hur stavar man till ändå? Med e eller med ä? Endå, Ändå
Båda ser bra ut, de kanske har olika betydelse? Hmm detta måste kollas upp...

Kommentarer
Postat av: mojsan

ändå har jag fått höra av Anjeliq (vet INTE hur hon stavas :s). Men jag vill skriva det med e (endå)
Jag tror att båda går lika bra!
hehe :p

2007-08-15 @ 14:28:27
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: mojsan

"elton John - Gay"
varför har du intr sagt nåt om det? :O
haha!

2007-08-16 @ 13:22:30
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0